Spannend, iets nieuws...;)

Wij kunnen thuis erg genieten van het 'reshuffelen' van het meubilair. Leuk, alles is/lijkt anders, je moet er weer even aan wennen, het ziet er fris uit, het is gewoon iets nieuws. Ik houd van nieuw. Nieuwe dingen, nieuwe ervaringen, nieuwe mensen, nieuwe werkomgevingen. Vandaag en morgen word ik op mijn wenken bediend.

Vandaag heb ik mijn eerste dag als post-HBO docent beleefd. Ik ga namens onder andere Hogeschool InHolland het onderdeel Marketing doceren aan de post-HBO opleiding voor Contact Center Managers. Heerlijke mensen, lekker inhoudelijk en gedreven door klanttevredenheid. Daar heb ik minder last van, wat dat betreft ben ik een echte marketeer. Zowel qua karakter, als qua interesses en gedrag. Vaak de grootste nachtmerrie van de callcenter manager....

Leuk, de groep, de spanning, het voorbereiden, de reacties en de discussies. Ik heb me, al keek ik nog slechts mee, heerlijk kunnen uitleven. De komende weken blijf ik ontspannen proefdraaien, maar die opleiding wordt zeker een keer de mijne. Er is zoveel te verbeteren en 'op te leuken' aan de stof, de lessen en de opdrachten, dat ik niet kan wachten op die vrije hand. Kom maar.

En morgen natuurlijk! ING in Amsterdam, here I come. Formulemanager Internet a.i. heet het daar, maar gewone mensen noemen het Online Marketeer. Weer twee maanden onder de pannen, met zeer grote kans op meer, maar dat zien we per maand. Prima. Ik ben blij dat ik weer wat mag en ga doen. Ik ben ook blij dat de financiële situatie thuis daardoor weer wat meer ontspannen wordt. En ik ben blij met de bancaire ervaring, want die gaat mijn CV en mogelijkheden zeer verbreden.

En ik ben benieuwd naar de bankwereld. Ik moet er iets mee hebben, dat is genetisch bepaald. Of ben ik dermate doorgeschoten in de evolutie dat ik er gillend gek wordt? We zullen het zien, maar ik heb er zeker heel erg veel zin in.

Reacties

Anoniem zei…
Gefeiliciteerd, en succes in mijn wijk!
Y

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?