Vanavond feest?

Wordt het weer legendarisch, of doen we een 'Maximo Parkje'? Vanavond staat in Tivoli een optreden van de snel bekender worden Franse band Babylon Circus op het programma. En papa mag weer eens uit, dus ik ben erbij.....
Uiteraard heb ik me traditioneel slecht voorbereid op het bandje. Ik heb zojuist, voor deze post, hun site erbij gezicht, ken niks van ze en heb ze nog nooit ook maar iets horen spelen. Een grote verrassing moet het worden en zal het zijn. Zo heb ik het graag.

Ook aanwezig zijn maar liefst 17 andere mensen. Martijn heeft ditmaal groots kaartjes ingeslagen en het enthousiasme in zijn omgeving was navenant. Ik ben benieuwd. In ieder geval zijn ook Jasper, Maurits en Cor aanwezig, dus of het nu op het podium is of aan de bar, een spektakel zal het worden.

Morgenochtend natuurlijk wel rond 07.00 uur appel, spannend! Er moeten er twee naar school en de ander is niet het type dat blijft liggen als hij vrij is....;) Maus blijft slapen, dus die krijgt ook de volle laag. Doorzetten maar dus. De kans dat ik er vrijdag dus wat zinnigs uitgooi is uitermate klein. Maar goed, dat hoeft ook niet. Ik bewaar alle intelligente teksten voor het voorafgaande etentje in King Arthur, kan ik daarna weer mezelf zijn, hahaha.

Reacties

Anoniem zei…
B circus is fantastisch, maar dat is een kwestie van smaak ... alhoewel we daar ook prima over kunnen twisten!

Veel plezier.
Y
Frank Heukels zei…
Dat vertel ik je morgen...;) Of overmorgen, als die trein uit mijn hoofd is!

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?