Maximo Park en het gemiste voorprogramma

Vrijdag 3 april stond het volgende badje op het programma. Ditmaal had ik mij, samen met Jasper, laten meenemen door Simon, onze Britse bandjeskenner. Maximo Park was het doelwit en de start stond gepland rond acht uur.

Al indrinkend verscheen ook Pan ten tonele, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Dat we daardoor (en door de goede bar) pas rond negen uur richting Tivoli gingen mocht de pret niet drukken. Bij binnenkomst bleken we het voorprogramma, Hasselhoff, al te hebben gemist. Helaas, zo bleek achteraf, want ze waren erg goed. Nog jammerder(der) was dat ik later een collega tegenkwam, wier vriendje zojuist klaar was met optreden met zijn band... Ook Hasselhoff zelf vond het goed gaan en hadden genoten.

Inmiddels heb ik wat meer van die gasten gelezen en ze komen zelfs uit Utrecht. Goed nieuws. We hebben since The Urban Dance Squad geen aansprekende landelijk opererende bands meer mogen begroeten hier in de stad.

Maximo Park bleek vervolgens erg teleurstellend. De muziek klonk aardig, toegankelijk genoeg, niet te hard voor papa's 37-jarige oortjes. Maar toch, het ontbrak aan sfeer, de zanger maakte een eigen entree, zodat direct duidelijk werd wie de man is om wie het draait en waar de vedetteneigingen nu al liggen. Vanaf minuut 20, song nummer 3, heb ik mij achterin de zaal verstopt. In het rookhok. Prima. Achtergrondmuziekje erbij en lekker roken, drinken en lullen. De sfeerbeelden tonen echter aan dat ik een van de weinigen was die er zo over dacht....:)

Volgende optreden duurt helaas weer even, pas op 3 mei om precies te zijn. Dan komt Milow naar Tivoli. Ik ben benieuwd!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?