Projectmanager aangeboden, analytisch, gemotiveerd en communicatief sterk

Kijk, die willen we allemaal wel. Een goede vriend van mij zet sinds gisteren actief zijn netwerk in om de status quo rond zijn banenjacht te doorbreken. Met een mail aan al zijn vrienden, bekenden en familie attendeert hij iedereen toch maar weer even op zijn beschikbaarheid en gretigheid. Hulde en erg slim. Bij deze zijn korte omschrijving:
Een goed jaar naar werk zoeken heeft jammer genoeg nog geen nieuwe baan opgeleverd.

Ik wil jullie vragen om in je omgeving: werk, vriendenkring, familie eens te kijken of er mogelijkheden zijn voor mij. Hieronder schets ik mijn profiel.

Ik heb verschillende lijn- en projectfuncties met succes bekleed. Een verscheidenheid aan vervulde functies, binnen een operationele afdeling bij een levensverzekeraar, hebben van mij een allround medewerker gemaakt die zowel leidinggevend als binnen projecten een meerwaarde is.

Ik ben pragmatisch ingesteld en leergierig. Proactief zoekend naar oplossingen en verbeteringen en daarnaast analytisch sterk. Ik beschik over vaardigheden om projecten en teams resultaatgericht te leiden. Ik voel goed aan wat een organisatie van mij verwacht, ben communicatief open en duidelijk. Verder kun je mij omschrijven als trouw, een tikje eigenwijs maar ik sta altijd open voor discussie.

Het beste kom ik tot mijn recht als ik kan functioneren als een spin in het web tussen verschillende afdelingen. Mijn organisatorische en planmatige kwaliteiten komen het best tot uiting in een projectmatige werkomgeving. Ik werk graag in een positieve en in ontwikkeling zijnde werkomgeving waar zelfstandigheid gecombineerd wordt met gezamenlijke inzet. Mijn ervaring heb ik opgedaan in de zakelijke en financiële dienstverlening op het snijvlak van de business en ICT.

Als er ergens wordt gesproken over werk en vacatures, denk eens aan deze mail.

Wanneer je mijn cv wilt, dan hoor ik het graag!

Dank en vriendelijke groet,

Yuri

======================================
Geïnteresseerden kunnen zich direct tot Yuri vervoegen, middels e-mailadres yurireeder@planet.nl.

Reacties

Frank Heukels zei…
Vandaag sta je al op nummer 12 als je Googled op 'projectmanager aangeboden' Yuur!!! Elke dag even zoeken en kijken hoe goed je terugkomt!
F
Anoniem zei…
Op 10 .... voor wat het waard is? Dat is weer meer jouw ding.
Vanmiddag koffie?
Y

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?