Oude tijden herleven

Net na de geboorte van Finn heb ik drie zomers lang veel met de kleine man geskate. Lekker, op zondagmorgen, terwijl Seline nog op bed lag, togen wij eropuit met skate, kinderwagen, soms een deken en altijd veel eten, drinken en wat snoep op zak. Heerlijke rondjes van een a twee uur, waarbij we op een gegeven moment al kletsend door de velden trokken. Finn kijkend, wijzend en lachend, ik terugpratend, uitleggend en klierend.

Vandaag heb ik voor de eerste keer met beide kids in de buggy geskate. Met alleen Senna had ik het nog wel eens gedaan, maar die leek er veel minder vatbaar voor dan Finn. Zoals vaker....;) Maar vandaag was ik goed voorbereid en hebben we onderweg zoveel gegeten, gedronken en gesnoept dat er gewoon te weinig tijd overbleef om te zeuren of ruziën.



Nu even lekker in bad en onder de douche en de dag kan echt beginnen! En ondertussen heb ik een mooie uitbreiding voor mijn hardlooprondje gevonden, want deze is net weer wat langer en ook erg goed te lopen. Misschien vandeweek....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?