Tickts Nederland stelt weer teleur

Service was al een issue, bij de mensen van Tickets Nederland, maar na het verder ontzettend leuke spektakel vandaag in de Jaarbeurs, blijkt ook de uiteindelijke dienstverlening gewoon klote.

Als je Tickets Nederland Googled, kun je niet ontsnappen aan de onvrede die er leeft onder veel (ex-)klanten van de tussenpersoon. Vooral de berekende marges en het zelf indelen van rangen in een theater of zaal zorgt voor wrevel. Zo zoek je op de site van het Beatrix Theater naar de mooiste plekken, boek je rang 1 en blijkt Tickets Nederland de hele zaal als rang 1 te hebben geclassificeerd. Top, de duurste kaartjes voor de minste plekken.

Tijdens De Club van Sinterklaas, vanmorgen, bleek dat de door ons geboekte 1e rang zo ongeveer de gehele zaal betrof. Heerlijk. Je betaalt, zeker voor je gevoel, al veel te veel voor die kaartjes omdat er griebusachtige tussenpersoon tussenzit, maar dan zit je ook nog eens hoog, links achterin weggestopt. De kinderen hebben de Pieten alleen gezien bij gratie van het volume. Er liepen er zoveel, je kunt ze niet missen. De Sint daarentegen, was een heel ander verhaal. Ze zagen een rode vlek en dat was het wel.

Het was onze laatste ervaring met zowel de Club van Sinterklaas als met Tickets Nederland. Het is best zo mensen. Bedankt voor de wijze les en veel succes met de klote-dienstverlening en je verdere opgrijperij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?