De banenjacht begint weer voor me

Half oktober ben ik echt klaar bij de ING. Jammer, want de collega's zijn erg leuk en de werkomstandigheden zeer prettig en vrij. Maar ook wel prima, want echt uitdagend werk doe ik niet en een maand of zes is ook wel voldoende om het leuk te hebben en dan weer door te gaan.

Op naar een volgende klus. In tegenstelling tot eerdere keren, ben ik ditmaal al in mijn laatste maanden van de klus gaan uitzien naar een volgende opdracht. Dat heeft al twee kansrijke situaties en een gesprek opgeleverd, waarin we tot de conclusie kwamen dat we graag zaken zouden doen, maar dat ik geen projectmanager ben.... Van de 'situaties' ging er een niet door en is een nog niet teruggekoppeld. Maar goed, het wiel beweegt weer en hier en daar weten de voor mij belangrijke tussenpersonen weer dat ik (binnenkort) beschikbaar ben.

Komende week ga ik weer actief zoeken, mijn CV updaten en deze mailen naar deze en gene. Het wiel wat harder laten draaien, zeg maar. Mijn gevoel en ervaring in de afgelopen weken zeggen dat er best weer wat vrij is, zelfs voor interimmers. Maar ik ben dan ook een rasoptimist, dus we zullen het zien. Voor wat betreft mijn warme relatie met de Belastingdienst, is het in ieder geval erg goed als ik (redelijk) aansluitend direct weer een klus scoor....;)

Als ik in oktober of november weer aan het werk ben, heb ik mezelf een belofte gedaan. Dan gaan we skiën. Ik denk in Tsjechië, dit keer. We zijn wel klaar met Sauerland, omdat we in de meeste plaatsen niet de goede kamers voor vijf personen kunnen boeken en als dat al kan zitten we ver van de piste af. Dus moeten er kilometers bij gemaakt worden tijdens de reis en moeten wij ruimer zoeken. Frankrijk, Oostenrijk, Tsjechië komen nu ook in de zoekopdracht voor en dat biedt veel leuke kansen. En alles berijdbaar op zo'n uurtje of acht a negen. Prima. Dan hebben we alleen nog de uitdaging dat we Rowdy's verjaardag graag hier vieren, zodat hij vader en moeder erbij heeft, en dus pas na de 21ste december willen vertrekken. Dan slaan we Kerstmis gelukkig weer over en zijn we voor de jaarwisseling terug. Zo willen we het. En in de tussentijd Finn leren skiën en hopelijk Rowdy en mezelf uitdagen met wat leuke en pittige bergen en afdalingen. Ik denk dat het voor Senna nog een jaartje te vroeg is, maar dat is lekker voor Seline, kan zij zich daar nog een jaartje achter verschuilen voor ze actief de latten onder moet binden...!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?