Verrassingen op hardloopmaandag

Nog even op de valreep, want over zo'n 25 minuten dien ik mij weer te melden op het vaste verzamelpunt. Maar vorige week hebben Mark en ik een leuk rondje gelopen door Utrecht en, vooral, omgeving. En, verbijsterd als ik was, complete nieuwe paadjes en zelfs een enorme vis- en schaatsvijver ontdekt. Ongeveer naast mijn huis!


Het leukste was het volstrekt verlaten gevoel dat je op ongeveer elk deel van de route had. Hier loop je niemand in de weg en, nog veel belangrijker natuurlijk, niemand loopt jou in de weg...;). En het zaakje is weer lekker uit te breiden bij grote onrust of het gevoel dat het allemaal weer eens niet genoeg is. Wat gelukkig een veelvoorkomend gevoel is. Bij ons beiden.

Ik ben benieuwd waar ie me vanavond mee naartoe neemt.....;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?