On y va!

We zijn los. Vanmiddag de fietstest gedaan bij Freek van Move Life (380 wattjes gesprokkeld), gewicht, buikomvang en vetpercentage gemeten. En vergeten te vragen wat de nulmetingswaardes waren...;). Check ik nog wel even.

Zojuist ook even mijn eerste plasstrip ondergedompeld en ik heb geen suiker. Dat scheelt dan weer. Klaar voor de strijd dus. En een strijd zal het worden, want inmiddels heb ik mijn voedingsschema ontvangen en dat laat geen enkele twijfel: er gaat de komende dagen heel weinig in.

Aangevuld met onder andere zink/koper/calcium tabletten en visoliecapsules, gaat mijn dieet voornamelijk bestaan uit sapjes, wat fruit en salade tijdens de op- en afbouwdagen en hier en daar een traktatie in de vorm van een handvol pistachenoten. Ja ja, "waar is het feestje, hier is het feestje".

Maar goed, ik vind het ook wel weer spannend. Mooi kort projectje en, zo heb ik inmiddels geleerd, prima kort en intensief te herhalen als je denkt dat je lijf het even nodig heeft. Klinkt heerlijk. En klote. Ik ga nog even wat lekkers nemen en dan is het morgen, dag 1. Op het programma staat een dagje vrij, veel kinderen, half uurtje fietsen, pilates in de avond en genieten van mijn vaste voedselmomenten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?