Wii-ende kinderen

Dat onze oudste de Wii weet te vinden, mag geen verrassing heten. Maar dat zijn jongere broer en zus dit pad van verderf nu ook al bewandelen is best verfrissend. Vind ik.

Als ik eerlijk ben, vind ik mezelf game- en computertechnisch een verwend joch. Mijn vader is een gadgetman, dus bij de eerste PC schrok hij op, rende naar de winkel en de volgende dagen hebben we hem niet meer gezien. Daarna was ik aan de beurt. Tegenwoordig zijn er erg leuke, leerzame en creatieve spellen voor 3-jarigen, zoals Finn. Die zit hier niet 'in the blind' te spelen, maar gericht, bewust, met Diego (weet je wel, van Dora...?).

En Senna? Ja, die zit er gewoon voor de gezelligheid. Gelukkig. Gun een kind ook haar/zijn jeugd, hahaha.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?