Oh grote heerlijkheid...

Wat is het toch zalig als de wereld draait zoals ie draait, in jouw tempo en volledig naar jouw wens. Nu is dat uiteraard niet het geval, want er blijft genoeg te mekkeren over. Maar ik ben gezegend met het talent mijn zicht en beleving te kunnen beperken tot wat ik wil zien en beleven. En dan kader je wat nauwer en is alles naar de zin.

Zo hebben zowel FC Utrecht als Manchester City dit weekeinde gewonnen. Beiden mogen ook weer praten over Europees voetbal, zonder een figuur te slaan tenminste. Ik heb net een geweldige editie van Elsevier uit, met een goed (al had het een meer innovatieve invalshoek kunnen hebben) artikel over LinkedIn. Leuk, dat conservatieve en traditionele media ook aandacht hebben voor de digitale ontwikkelingen en wereld. Daarnaast heb ik vanmorgen een hartstikke leuke (vind ik zelf...:)) post geschreven voor Molblog. Iets dat ik ontzettend graag doe, ook wel uit ijdelheid, maar zeker ook omdat er te weinig wordt geluld over mijn vakgebied. Dat, nadat ik vanmorgen in alle vroegte ben opgestaan met die twee druiven, waarvan er eentje bij papa heeft gelogeerd vannacht. Leuk wakker worden, vol energie! En dus moesten we allemaal worden uitgelaten en zijn we al skatend de stad door gegaan. Eerst naar een vriend, voor mijn seizoenkaart, toen even langs oma. Iedereen gezien, iedereen weer even moe.

Tijdens het slaapje van Senna lekker de beslissende ritten op de 1500 meter voor mannen in Norwegen en online alle uitslagen volgen. Mijn post bijhouden, reageren, en een 'contest' uitgeschreven voor mijn nieuwe website. Lekker, opruimen in je hoofd!

Morgen ben ik nog een dagje vrij. Lekker met een andere vriend de alpha-versie van Sportconomy, ons nieuwe online voetbalspel testen en vervolmaken. Voor zover dat kan en wenselijk is voor een alpha-versie. Die gaan we de komende maanden met een heel klein groepje fanaten 'doorleven' en natuurlijk verder uitbouwen. Spannend, want dit is nu typisch zo'n spel waarvan je het einde niet kan inschatten. Maar dat het ver weg ligt, is wel duidelijk.

Op naar weer een nieuwe week!

Reacties

Anoniem zei…
kan niet wachten tot ik mee mag spelen!

Yuur

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?