Weinig geblogd, veel gebeurd!

Op 6 april duwde ik mijn laatste bijdrage door dit blog. Schaamteloos heb ik daarna niks van me laten horen.... Druk, druk, druk...;)

Dit is ook ongeveer de op het laatste tijdstip geschreven bijdrage, ik denk ooit, maar minstens in jaren. Dit is ruim na mijn bedtijd, en veel te kort op mijn reveille. We hangen nu even wat rond, wachtend op Rowdy die terug moet komen van een schoolfeest. Tsja... Hoort erbij, zeg maar. En dat na een paar drukke weken, met veel opknapwerkzaamheden aan het huis, schoonmaken natuurlijk, verjaardag en feestje van Finn, twee drukke banen, een gebroken arm, een huis dat te koop staat en (inmiddels) al drie kijkers heeft getrokken.

En onze laatste liefde is alweer verkocht. We hadden weer een paar maanden over een juweeltje heen gekeken. Ongelofelijk, als je bedenkt dat we meer tijd op Funda doorbrengen dan met elkaar. Maar goed, van Mark mag ik het geen 'droomhuis' noemen, omdat ik het wellicht niet kan betalen...;). Moet ik dan ook die volstrekt onrealistische droomvrouwen maar laten vallen...;)?

Ondertussen zoeken we gewoon door, komt er zojuist een uitgelaten snorkel binnendruppelen (mooi op tijd!) en hebben we alle tijd van de wereld voor het verkopen van ons huis. Alleen het opruimen voor de bezichtigingen en de onwerkelijke tijden van diezelfde bezichtigingen beginnen al wel wat tegen te staan. Het is hier nog nooit zo schoon, opgeruimd en netjes geweest. Komend weekend weer allemaal verjaardagen en misschien weer stiekum hier en daar een vrijstaande rietgedekte boerderij bekijken. Wel wat verder weg van Utrecht, helaas. De opties op 10 a 15 kilometer zijn even opgedroogd. Meer geduld hebben, of je toch maar neerleggen bij de iets grotere afstand?

We'll see. Het kind is thuis, tijd voor bed. Morgen weer om zes uur op en naar Den Haag. Laatste dagje, dan weekend. Prima!!

Reacties

Mark zei…
Droomhuizen, droomvrouwen, droom vooral verder! Maar grote frustratie om niet realistische zaken is verspilde moeite en energie...

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?