Niks meer gehoord van de banken!

Dan wordt je redelijk afgezeken in een blogpost, en daardoor op Twitter, reageer je niet! Bijzonder. Zowel de Rabobank als de ABN/AMRO hebben volledig ingerichte webcareteams klaarzitten, die de hele dag over het www struinen, zoekend naar issues, vermeldingen, frustraties en natuurlijk complimenten. Ik had mijn aanklacht zeker om willen zetten in een compliment, vooral gisteren...;) Maar ze hebben me de kans niet gegeven. Helaas.

Maar naast een volledig gebrek aan reacties, kregen we vandaag twee aanvraagformulieren terug van de BKR. Want, nadat we met muntgeld hadden betaald bij de ABN/AMRO, heeft meneer de medewerker even vergeten zijn gedeelte van het formulier in te vullen. Top! Knurft. Even bellen, klantenservice. Wel snel contact, waarvoor hulde. Maar de alleraardigste dame verwijst mij andermaal naar een kantoor. Ik mag dus weer even op en neer naar de Neude. Pffff, irritant.

Ik ben, na het opslokken van Bizner door de Rabo, nog altijd op zoek naar een nieuwe zakelijke bank. Ik dacht zelf aan WestlandUtrecht, maar dat komt me allemaal iets te 'groen' en verantwoord over. Misschien moet ik, ook in het licht van het nieuwe shirtsponsorschap van FC Utrecht, maar gewoon voor de Bank of Scotland kiezen. Misschien niet klein, maar minstens in bezit van een goede smaak. En mijn geld wordt direct in de FC geïnvesteerd. Kan slechter, hahaha. Met de ABN/AMRO en de Rabo ben ik inmiddels wel klaar. Man, man, man, wat een tranentrekkers.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?