Lekker, en nu in een keer...;)

Ergens voor de zomer heb ik een rondje De Bilt gelopen. Ik begon uiteraard rennend, denkend dat wel even te doen. Na een kilometer een uitgebreide warming-up, want het was toch wel pittig. Na nog een kilometer of twee moets ik wandelen, en vanaf dat punt moest ik ongeveer vijf minuten wandelen om dezelfde tijd te kunnen hardlopen. Bijzonder, dat je jezelf zo enorm kan overschatten.

Vandaag heb ik hetzelfde rondje gelopen, zie kaart. In een keer. Gelukkig, Al die training moet toch ergens en een keer vruchten gaan afwerpen. Heerlijk weer. Nat en vochtig, zonder regen. Niet te koud, zeker niet warm. Het verkeer viel mee, waardoor ik lekker door kon lopen en niet al teveel rekening met stoplichten hoefde te houden.



Uiteindelijk heb ik de negen kilometer in 49 minuten gelopen. Dat is ietsjes harder dan wat ik normaal op de lopende band in de sportschool loop. Maar belangrijker, ik had en heb nergens last van en verwacht voor morgen ook geen naweeën. Dus wellicht donderdag nog een keer, maar dan ietsjes ruimer. Als ik weer werk heb kan ik toch ook niet zomaar even drie uur de sportschool in, dus het vele malen efficiëntere rondje vanuit huis moet ook bij mij weer vaste prik worden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?