Het is weer eens wat anders...

Het was koud en winderig, langs het kanaal. Vanmorgen heb ik de auto voor zijn jaarlijkse keuring (en de afhandeling van mijn kop-staart-kopje en de verzorging van de schade van een muntje langs de gehele rechterkant...) bij de dealer achtergelaten. Gelijk even gekeken naar een nieuwe Espace, maar dan groot en volledig uitgerust. Conclusie: ik moet nog even doorsparen.

Daarna ben ik daar vandaan gaan lopen, eerst helemaal langs het kanaal, richting de A12 en Kanaleneiland, daar linksaf en vrij snel weer link, terug richting centrum. Daar ben op op het Ledig Erf de singel opgelopen, dat was lang geleden! Ik dacht dat ik al een mooi rondje had gemaakt, maar bleek in een rechte en dus kortste lijn naar huis te lopen. Maar goed. Ruim 7 kilometer in bijna 12 km per uur. Prima. Morgen weer een dag...;)


Maar het was erg grappig vooral weer eens de singels te doen. In mijn begindagen liep ik niks anders en het is de exacte route waarmee ik ben gestart met hardlopen. 3,2 Kilometer heen en terug vanuit mijn toenmalige huis op de Mariastraat. Toen ik dat rondje goed onder controle had, heb ik het verlengd, met een grotere boog die onder andere langs mijn huidige woning liep. Ook leuk, als je dan jaren later ergens op je hardlooprondje te wonen komt. En een goed voorteken. Mijn volgende huis mag best op een van mijn huidige rondjes staan...;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?