Weer op schema, maar nu?

Deze week heb ik weer een mooie ronde gelopen met Jasper. Na mijn teleurstellende ronde van tien kilometer vorige week, kan ik niet zeggen dat ik blaakte van vertrouwen, je weet namelijk zelden zeker waarom iets niet of wel lukt, heb ik het gevoel. Het kan van alles zijn...

Maar dinsdag liepen we weer als vanouds. En 'vanouds' is in dit geval zeven weken geleden. Lekker kletsend, ietsje warmer dan in die periode, maar een heerlijke temperatuur vergeleken bij mijn laatste twee zeer zware bevallingen.



Als je dan ruim achttien kilometer loopt, in ongeveer 1 uur en 40 minuten, dan is dat een prima standaard voor dergelijke afstanden.

De grote vraag voor de komende weken is: verder of niet? Jasper wilde over twee weken al een rondje van zo'n 24 kilometer gaan doen. Ik heb dat even uitgesteld. Eerst nog even een als dinsdag. Daarna, prima. Zijn doel is de marathon van Amsterdam. Mijn doel is lekker lopen. Dus ik train lekker met hem mee, en haak of af, of zie mijzelf plotseling terug in een extreem druk startvak, op een hopelijk frisse zondag in oktober....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?