Lief blogje

Het was een drukke week. Seline moest twee avonden werken en ik ging de andere twee avonden hardlopen (17,7 km in 1.46) en naar FC Utrecht - Liverpool (0-0, we waren beter....). En vrijdagavond hadden we de schoonfamilie met twee kids op bezoek en was de week ineens om.

Maar juist in dergelijk gevulde weken gebeuren er van die kleine dingen die het leven mateloos lekker en interessant maken. Zo zag ik wel een beetje op tegen het hardlopen op dinsdag, na mijn wedstrijd op zondag. Ondanks de slechts tien kilometer, was ik er toch met een straffe spierpijn uit gekomen en voelde ik de stramheid door mijn lijf trekken toen ik me dinsdagavond omkleedde. Maar lekker rustig lopend, was ik lekker warm voor ik bij Jasper was en hebben we een leuk en weer nieuw rondje gelopen, dat ons toch lekker bijna twee uur bezig heeft gehouden. Zalig. En woensdagochtend was ik fitter dan dinsdagochtend, m.a.w. een groot rondje als uitlooptraining. Niet slecht.



Vervolgens ging ik donderdag even sigaretten halen bij de AKO op station Bijlmer ArenA en liep ik tegen een nieuwe Frederick Forsyth aan. Pure traktaties, zijn dat. De man moet inmiddels ruim 80 jaar oud zijn, maar produceert dus nog af en toe een boek. Wat mij betreft helemaal geweldig, want na de 'Arendsogen' en de vele voetbalboeken die ik vroeger las, kan ik zeggen dat mijn huidige liefde voor thrillers er dankzij hem is gekomen.

De Cobra kan dus makkelijk Forsyth's laatste boek zijn, maar dat geldt op die leeftijd voor alles wat je aflevert. Het is in ieder geval weer een heerlijk boek, met unieke invalshoek en oplossingen, goede schrijfstijl, bondige scenes en veel wisselingen en dus ook veel vaart. Dus snel door- en aflezen, inderdaad.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?