Eindelijk....!!!

In deze werkeloze weken heb ik een pluspunt behoorlijk goed uitgemolken, al zeg ik het zelf. Hardlopen. Of liever: de mogelijkheid om meer, langer en beter hard te lopen.

Gisteren kon ik er bijvoorbeeld weer even lekker tussenuit knijpen thuis. Tante zat bij de kinderen, mama lekker aan het werk, papa de hort op. Naar de sportschool. Daar kom ik elke zaterdag om met Finn te zwemmen, maar dan beperkt mijn hardlopen zich tot de maximaal 35 minuten die ik heb tussen het wegbrengen en ophalen van Finn. Gisteren had ik alle tijd, een goed gevulde iPod en vooral hele soepele spieren. En heb ik voor het eerst in een jaar of zes weer eens een vol uur hardgelopen.

Uiteraard kreeg ik thuis op mijn donder, 'jij gaat dan ook gelijk weer als een idioot tekeer' enzo. Maar dat zei mijn liefhebbende en verder erg steunende echtgenote tegen een zeer zelfvoldane man. Met een stevige spierpijn en vooral een tevreden gevoel (over zichzelf) liet hij het allemaal maar over zich heen komen. Zaterdag weer...;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?