Inspiratie ten top!!

Vandeweek kreeg ik een mail van mijn zwagert. Hij had een leuk interview gezien op Het Gesprek. Nu doen die geruchten natuurlijk al langer de ronde, dat daar weleens een goed gesprek wordt gevoerd. Maar feitelijk haak ik meestal af als ik er langszap. Jammer, zo blijkt. Want er is wel degelijk iets te missen. Maar gelukkig is daar het algehele vangnet dat internet heet.....



Deze meneer Aslander, ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord, heeft een geweldig leuke en inspirerende kijk op geld verdienen, de wereld om zich heen, ambities, studeren, marketing (niet zo positief...;)) en ons aller plaats in het geheel. Of je het er nu (deels) mee eens bent of niet, het is een mooie kijk, en zeer zeker vol van inspiratie, hoop en vooruitgang!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?