Bel me, snel!!

Heerlijk, even was ik Sven, maar dan zonder de prijzenkast en de vriendin. Topgevoel. Maandag nog net de laatste ijsschotsen op de Loosdrechtse plassen meegepakt en weer geconfronteerd met het toch wel bizarre gevoel dat je beweegt op een oppervlak waar je 's zomers snoeihard overheen vaart of lekker zwemt en speelt. Raarrrrr.....

Eenmaal gestart, een beetje 'in de beweging' gekomen, het eerste forse stuk windje mee achter de rug, ontdekte ik dat ik mijn telefoon kwijt was. Niet meer in de standaard jaszak. Dus, rechtsomkeert, wind tegen, ineens niet meer die soepele slag en terug naar de start van ons tochtje. Geen punt...;) Daar aangekomen geen telefoon. Helaas. Goed gezocht, maar ja, soms is ie weg. Hij kon, op dat moment, natuurlijk ook nog thuis liggen. Maar dat bleek, na het toch doorzetten van ons lekker schaatsuitje, ook niet het geval. Jammer. Weg iPhone. Die is zwemmen.

Na thuis nog even gezocht te hebben, heb ik de boel maar af laten sluiten. Je moet toch wat. Het leuke is dan wel dat je straffeloos op zoek mag naar een nieuw toestel, hehehehe. Dus ik had de Nokia N96 alweer op de korrel. Een nieuwe iPhone is € 999,-, dat was me toch te gortig. Die Nokia komt voor de helft. Vanmiddag besteld. En toen belde thuis, een oud dametje had gebeld, haar man had gisteren die telefoon gevonden, maar het had ze anderhalve dag gekost om er een nummer uit tevoorschijn te toveren! Top!

Ik telefoon afbesteld, ging prima (complimenten aan Typhone) en die mensen gebeld. Ik ga er morgenochtend heen, met een enorme bos bloemen! Erg schattig. En ik heb mijn nieuwste gadget vast uitgezocht:

Een waterdicht hoesje voor mijn telefoon....:)

Reacties

Anoniem zei…
Tja, bejaarden en I-Phone ... wel hulde voor het feit dat ze niet de kleinkinderen hebben verblijd met deze hippe gadget.

Goed dat je m terughebt, anders blijft er toch een zuur smaakje hangen bij onze korte edoch barre kluuntocht over plassen.

Waterdicht hoesje, hebben ze niet zo een mooi hoesje voor om je riem?

Yuur

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?