Google breidt Streetview uit met mijn huis en kind!!!!

Voor de privacygevoelige karakters natuurlijk een hel op aarde, maar ik vind het eigenlijk nog steeds allemaal grappig wat er gebeurt, zichtbaar is en te vinden is op het wereldwijdeweb. Deze week heeft Google Streetview uitgebreid. Tot dusverre bleef Nederland beperkt tot Amsterdam. Wat prima was, want als je denkt dat dat Nederland is, hebben we in no time veel minder immigranten.

In die zin dus helaas, ook Utrecht is er inmiddels op te vinden. Inclusief de befaamde Pieter Nieuwland:

Grotere kaart weergeven

Het was een zonnige dag in Utrecht-Oost, toen de Googlemobiel met paal op het dak langs kwam rijden. Ik heb 'm gemist, maar ik was er ook niet. Mijn auto is weg. Die van mijn vrouw ook. De auto van onze favoriete oppastante staat er wel, dat maakt het hoogstwaarschijnlijk een donderdag. Het rare is wel, dat mijn fiets ook weg is, en ik kan niet tegelijk fietsen en autorijden. Misschien fietsenmaker? Inzoomend op ons meest rechtse raam zie je in ieder geval ook Finn vegeterend voor de buis hangen. Geruststellend dat ie dat bij anderen ook doet....;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?