Daniel Arends is top!!

Dinsdagavond hadden Jasper en Itta ons uitgenodigd om mee te gaan naar de stadsschouwburg, waar Daniel Arends ging optreden in de kleine zaal. Ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord, maar na een paar clips op YouTube was ik snel om.

De man is pas 30 jaar, maar zit al jaren in 'het vak'. Dat was vooral te merken aan de opbouw van zijn show en de wijze waarop hij omging met het spontaan kwijtraken van zijn tekst. Erg goed. 'Geen excuses' heet zijn laatste show en het was echt erg goed. Intelligent, duidelijk, spannend, flauw, spontaan en erg onverwacht. Hij heeft eigenlijk wel alles wat je verwacht van een leuke cabaretier. Al ben ik de eerste om toe te geven dat ik geen idee heb wat dat dan is. Maar dit is wat ik een leuke avond vind. Op naar oudejaarsavond, hahaha.

Een aantal flarden uit het programma 'Geen excuses':

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?