Who the fuck is Danko Jones?

Geen idee, maar morgen kom ik met inhoudelijke antwoorden.... Tenminste, kan ik met inhoudelijke antwoorden komen. Of het me lukt, of het de moeite waard is en of het me nog interesseert is natuurlijk een tweede.

Danko Jones is een of andere vrij rauwe Canadese rocker die vanavond optreedt in Tivoli, hier in Utrecht. En ik ben erbij. Ik moet zeggen dat het me in het weekend moeite kost activiteiten te ontplooien, zo ook deze. Ondanks goed gezelschap en de 'ontdekking' van een nieuw geluid, lokt het ruime bankstel, de snacks en de wedstrijd tussen Nederland en Schotland.

Maar, de afspraak is gemak, dus Danko it is, voor vanavond. En een beetje bier. En lekker bijkletsen met Martijn en zijn hele gezin (en aanhang, ja, de tijd vliegt....).

En dan morgen lekker uitbuiken. Vanaf een uur of half acht, want dan staat de eerste gegadigde voor wat aandacht weer te trappelen en het is op zondag altijd papa's beurt. Effe uitzitten...:) En een brood bakken, ben je tenminste ergens mee bezig, hahaha.

Op naar Danko.... Danko, Danko, Danko!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?