Neeet niet....

Maar het scheelde niet veel. Mijn hoofd was geweldig, maar mijn heupen deden niet mee. Helaas. Ik heb er mijn best voor gedaan natuurlijk, geen biertje overgeslagen, helemaal geestelijk voorbereid voor totale dronkenschap en dus souplesse. Maar nee, een soort blanke stramheid was mijn deel. Net niet, zeg maar.

Ook mijn prognose kwam niet helemaal uit. Yuri bleek het oermens te zijn deze avond. De man sport iets teveel de laatste tijd en was twee keer zo breed als de laatste keer dat ik 'm zag. Dat had zijn weerslag op het baltempo, dat onmiskenbaar indrukwekkend was. Helaas, dat was wel verwacht, heeft de snelheid niet zo veel van doen met accuratesse...

Maar Yur won er wel een, Mark de ander. Beide waren echter weinig constant. Mark was na zijn gewonnen partijtje klaar, gedaan waar ie voor kwam. Yuri moest er wat harder voor werken, maar eigenlijk was een der ter versiering meegenomen dames de beste speler van de avond. Hulde aan Eef2, voor het de hele avond goed gooien van zware ballen over een mooi en strak gelegd parketje.

De pogingen tot het forceren van enige soepelheid hadden geleid tot zin in meer drank, dus de avond werd dan toch in ieder geval in stijl afgesloten. We hebben niet eens meer geannalyseerd, toch mannen eigen, maar zijn gelijk door gegaan met de orde van de dag: bekvechten, nog wat bestellen, schreeuwen en natuurlijk op tijd naar huis. We zijn tenslotte allemaal geen 20 meer....

Reacties

Anoniem zei…
Tja, I hate to say I told you so, but ..... I told you so!

Y

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?