Wat een weekend

Mooi weer, het gezin, een uitgestrekt bos, veel meer heb ik niet nodig om een topweekend te hebben.

Het weer was er en wij hadden de hele week toegeleefd naar een paar dagen camping. Omdat Finn niet hoefde basketballen zaterdag konden we het ook nog eens met z'n allen doen en hoefde we niet opgesplitst op en neer.

Nadat Senna vrijdag haar eerste proefles turnen had afgerond, hebben we nog even thuis gegeten voordat we gingen. Dan houd je gewoon nog een kleine avond om te spelen over. Ik had vrijdagmiddag nog een kort rondje gelopen en verder een redelijk drukke dag gehad, dus ik was rond negen a half toen klaar met de dag. Maar tegenwoordig moet ik dan op de kinderen wachten, die met gemak mijn (beoogde) bedtijd halen.

Zaterdag hebben we helemaal niks gedaan. Wel hebben we het afbreken gepland, omdat we twee weekenden met feestjes voor de boeg hebben in september. Dat betekent dat ons campingseizoen effectief over is. Het weekend van 12/13 september ruimen we op. Het is niet anders.

En ik heb een lekker rondje gemountaunbiked! De fiets doet het nog maar matig. Leeftijd en permanent buiten staan hebben 'm nou niet veel soepeler en stiller gemaakt..;). Maar, het werkte en bijna thuis kon ik zelfs weer schakelen, haha!
Prima rondje dus. Aardig wat heuveltjes meegepakt, genoten van natuur en de stralende dag. We hebben de dag besloten in het Texas Strakhouse in Woudenberg, met een maaltijd zo groot dat je er een dag op kan leven. Het was heerlijk als altijd.

(Hier rende ik zondag langs, iets verder op zelfde pad als waar ik zaterdag fietste)

Zondag lezen en rennen. Ik liep al paar maanden rond met de gedachte eens naar huis te rennen. Dat kan goeddeels onverhard en is rond 20 kilometer. En wat was dat heerlijk! Op het heetst van de dag, over heuveltjes, bospaden en ruiterellende een gemiddelde van 12kmpu lopen. Geweldig, wat een genot! 

En vandaag is het weer maandag! Ik zit inmiddels alweer achter mijn bureau (07.30 uur). Dat vroege afstorten 's avonds heeft ook voordelen, haha. Ik sta rond zessen kwispelend naast mijn bed. Weer een nieuwe dag! Werken en dan Chinees eten met ma, die de kids uit school haalt, en dan vergadering voor het bovenbouwkamp van Finn. Ik mag weer mee, ook al zo'n zin in, haha. Mooi man.

En, oh ja, vrijdag heb ik mijn nieuwe fiets besteld. Dit gaat 'm zijn (met andere wielen):

Prachtig is ie en wordt ie! Vanwege mijn gewenste Fast Forward-wielen wordt de mijne nog iets mooier dan deze. Klaar dus. Ik krijg 'm pas ergens in oktober. Ruim op tijd voor het winterseizoen dus, lekker!!

Was 'm weer even, tot de volgende!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?