De Klok en het respect voor afmetingen

Size matters. Zo was het, zo is het en zo zal het blijven. Maar als iets wel heel groot is, maar jij hier vervolgens niet de nadelen als gewicht, onhandelbaarheid en lelijkheid, bij krijgt, dan wordt het lekker.

Ik loop sinds een week met een redelijk slagschip rond mijn pols. Mijn horlogefetish is weer even bevredigd, mijn liefde voor gadgets bevestigd en mijn honger naar tools om beter en sneller te kunnen sporten gestild. Voorlopig. Maar eerst De Klok, want na De Vrouw en De Tank is er nu een derde favoriete speeltje in huize Heukels...;)

De Klok kan alles. Hartslagmeten, tijdwaarneming, ingesteld worden per sport (met binnen en buiten variant, i.v.m. GPS), brood roosteren, geeft een hersteladvies na je activiteit en doet een beargumenteerde inschatting van je VO2-max. Voor duursporters een stabiele indicator van fitheid.

Naast al deze opties en functies en de ruimte die Garmin nodig had om dit alles aan een pols te krijgen, is De Klok vooral licht en heel draagbaar. Ja, erg groot, maar je voelt 'm nauwelijks, terwijl je er dus ook tijdens het sporten geen last van hebt.

We hebben elkaar nu ook overdag gevonden, De Klok en ik. Gewoon, samen naar kantoor, boodschappen doen, 's avonds lekker boekje lezen voor de TV.

Over tien minuten brengen we de kinderen naar schol. Daarna gaan we zwemmen. Want dat doet ie ook voor me: baantjes tellen. Lekker man!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?