The end of all games...

Als.... Als.... Als ik de voorsprong aan de leiding van mijn favoriete voetbalspel nu nog weggeef, dan speel ik nooit meer een voetbalspel. Nooit meer.

Duidelijk?

Mooi. Want dan ben ik er klaar mee. Ik sta al sinds speelronde 6 aan de leiding, en omdat Adri Koster Kenneth Perez niet meer opstelt, Sef Vergoossen heilig gelooft in (in wat...?) Danko Lazovic verspeel ik sloten punten per speelronde aan mijn concurrenten.

Hufters.

En Pah Modou Kah...? Waar is die ineens gebleven? Standaard goed voor basisplaats en gerede kans op het houden van een 'nul' achterin (3 punten). Weg. Niks meer van gehoord. Alje Schut, weinig plezier van beleefd dit seizoen, maar leuk voor erbij. Gebroken jukbeen. Einde seizoen. Sebastian Pocognoli, ook al niet best dit jaar, hersenschudding, einde seizoen.

Nope, het ziet er niet best uit. Maar, optimist als ik ben, er is alle reden om aan te nemen dat Jason Oost vanaf dit weekeinde nog drie penalties mag nemen en ze alle drie scoort. Dat Feyenoord ook zonder Makaay draait en mijn Jonathan de Guzman daardoor weer gaat scoren. Dat Michael Bradley zijn wens om te vertrekken onderstreept met nog zes goals en Youssef Hersi niet zoals gewoonlijk na twee goede wedstrijden afhaakt, maar doorzet om FC Twente aan CL-play-offs te helpen.

Of niet?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?