Van alles, maar vooral een mooi ontbijt..;)!

En dan lees je dat je laatste blogje van begin maart dateert. Ook deze lastste maand bij ABN AMRO vliegt voorbij. Mooi werk. Alles is al zo'n beetje overgedragen. Ik maak nog wat lopende campagnes en dingetjes af en verder ben ik er niet meer zo druk mee. Mooie en luxe situatie.

Sporten gaat als de brandweer. Afgelopen week telde voor het eerst op tot meer dan 1000 minuten. Ik begin de 20 uur per week aan te tikken, terwijl er nog niet eens veel buiten wordt gefietst...;). Deze week nog even vol op de intensiteit (en dus iets minder uren), volgende week wat gas terug. "Terugneemweek" noemt de trainer dat. 'Rustig aan doen en jezelf in de weg zitten met overschot aan tijd en energie', noem ik het. Ik ben er ook niet goed in en heb dan de hele week de neiging om lekker wat te gaan rennen of fietsen. Niet doen dus. Die week zit er niet voor niks tussen....

Dus binnenkort werkeloos en veel training te gaan: klinkt als de ideale wereld. Het wordt nog beter. Ik ben een hele leuke start-up aan het helpen met hun social en dat gaat vanaf april wat meer werk worden. Ik gok voorlopig op zo'n 2 a 3 dagen per week. Houd ik dus extra tijd over om uren te maken. In het water en op de fiets voornamelijk, want qua hardlopen zit ik wel ongeveer aan mijn max, denk ik. Een mooi boompje met de trainer. Ik heb tijd, wat kan en mag ik extra doen?

Over extra gesproken. Ik heb het hier niet vaak inhoudelijk over werk, maar vandaag hadden we echt een geweldige dag. Een teamdag bij Google in Amsterdam, waarbij we ook twee ruime en zeer inhoudelijke presentaties kregen voorgeschoteld. Ten eerste was het een erg gastvrije ontvangst. Bij Google zijn de zaken net wat lekkerder geregeld. We hebben heerlijk en ruim ontbeten (voor mij de 'full English', incl bonen en saucages!) en geluncht (lichtjes, mijn ontbijt was vrij briljant..;)) en werden vergast op extreme deskundigheid van de mensen daar. Man man man, wat een kennis en klasse tref je daar. Met recht speciaal en erg indrukwekkend!


Utrecht Centraal komt eraan. Op naar Rowdy en zijn dinnershow. Hij heeft naast ons ook Mark en Eef uitgenodigd. Erg schattig, vooral omdat ie (vind ie zelf) erg voor lul gaat staan. Dat mag niemand zien, behalve wij vieren dus. Cute!

Ik ga.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?