Sorry

En zo duurt het een ruime maand voor je weer een post schrijft voor je blog. Het is schandalig! En jammer... Maar ik was druk met andere zaken. Een zieke en inmiddels overleden vader. De nasleep daarvan. Het naderende afscheid van een geliefde vriend en zwager. Een beetje werk.Ik was, en ben, er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Dus sorry.

Voor mijn lamlendigheid
Voor mijn desinteresse
Voor mijn falen
Voor mijn voorkeuren



Natuurlijk is het allemaal zo begrijpelijk als wat. En met die zes lezers per maand stoot ik weinigen voor het hoofd met een wat langere afwezigheid of een verschuivend prioriteitenpallet. Dus ik klooi lekker door, gewoon, op mijn eigen manier. Omdat het kan...;)

En af en toe luister ik naar Kyteman, met zijn 'Sorry'. Echt een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Zo lekker, zo veelzeggend, zo goed aankomend als je kapot zit en het allemaal even wat harder wilt voelen dan anders.

En voor wat betreft die 'goed nieuws-show' van een paar posts geleden, ook daar was ik klaar mee. Vier die depressiviteit en neerslachtigheid. Godverdomme. Sorry.

Reacties

Arjan zei…
Bah, Frank. En gelijk heb je. Soms moet je gewoon even de pijn door laten dringen, het goed voelen. Harder dan anders, inderdaad. Goed gezegd. Maar sorry zeggen, nee, da's niet nodig.

Veel sterkte met het verwerken van alles, vriend.

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?