Even snel, voor FC Utrecht - Groningen

Wat een lekkere week was het weer... Voetballend vooral. FC Utrecht wint drie keer op rij, tegen twee lastige tegenstander en in een uitwedstrijd. Prima. De wedstrijd tegen Ajax was ouderwets lekker en vooral sterk. De bekerwedstrijd tegen FC Groningen heb ik even laten lopen. Want er moest weer even gerend worden. Na zaterdag, tijdens de zwemles van Finn, nu dus een rondje op woensdag met Jasper. We wilden niet te ver en lang, omdat ik thuis een 14-jarige oppas had die zijn vuurdoop beleefde met zijn broertje en zusje. Maar ook zodat we nog een goed stuk van het bekerduel mee konden nemen.


Het werden uiteindelijk zestien kilometers, in bijna 1 uur en 26 minuten. Prima gelopen dus weer, in de kou, maar voor het eerst in tijden zonder sneeuw en ijs op de weg. Het laatste rondje met Jasper dateerde ook alweer van 23 december, dus het was wel weer tijd voor wat inspanning.

Komende week ga ik even kijken hoe Mark uit zijn skivakantie is gekomen, de week erna zijn zowel Mark als Jasper weg. Heb ik mooi een weekje vrij. Komt ook goed uit, want die achillespees blijft lastig en opspelen. Met een beetje beleid moet ik er in het voorjaar vanaf zijn. Hoop ik. Ben ik fit voor het zonnige weer...;)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?