Wat een tijd...

Hectische weken. Ook duidelijk waarneembaar op De Schopper, waar een volledige afwezigheid van berichten toont dat er andere zaken op het programma staan.

In eerste instantie klussen. We zijn begonnen met de kamer van Finn. Schouw slopen, muur herstellen, schilderen, alle inkopen doen (vloer, tv, verf, bed, kastjes, bureau, zonwering, drakenstickers, paar stukjes plint) en de komende dagen de laatste klussen als het houtwerk wordt afgemaakt en uiteindelijk ook de nieuwe vloer erin gaat. Maar dan heeft de man ook wel een geweldig mooie en duurzame nieuwe kamer!

Gelukkig was er ook wat tijd voor ontspanning, want met good old Pan de Smartlappenroute onveilig maken blijft een hoogtepunt. Mijn stem had er drie dagen voor nodig om niet bij het minste geringste uit haar toonsoort te schieten. Geestelijk ben ik weer voor een maand of drie genezen van het verlangen me blindelings op een bar te storten. Maar het was het waard, wederom. De Boslust was een kolkende en schreeuwende massa idioten met heel veel goede zin...;)

Werk, klussen en, in mindere mate, stappen, maakten de animo om te gaan lopen wel redelijk nihil. Jasper was ook nog eens druk, waardoor dat soms zo nodige zetje ook wel ontbrak. Maar gisteravond hebben we ons van de beide banken afgesleurd en hebben we zo'n 19 kilometer gelopen. Uit angst voor de kou (die er niet was) had ik drie lagen kleding aan (twee teveel), maar het is gelukt. Na een week of drie niks en vooral een week of zeven na onze laatste grotere ronde drukten we deze er toch maar mooi uit. Heerlijk. Komende weken weer iets fanatieker lopen en nog een goede grote lopen en dan zijn wij klaar voor de Halve van Egmond begin januari. Ik verheug me nu al op die kou. En al dat rulle zand...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?