Even lekker vanaf de bank

Op de bank, voor de bak. Werkelijk te lui om even op te staan en achter de Mac te gaan zitten om weer eens wat te bloggen. Tsja, schrijven kost tijd en moeite. Maar vanavond even niet...;)

De week zit er weer op, wat lekker is. Het was een lange en drukke week, maar wel met een leuk detail. We lijken ons hart nu toch echt te hebben verloren aan het idee van een hondje. We hebben ook al een merk op het oog en gaan zondag net over de Belgische grens kijken bij een gezin dat veel nestjes heeft. Geen fokker dus, daar is de productie te laag en zijn de omstandigheden van de honden te huiselijk voor. Ik ben benieuwd. Maar het lijkt me erg sterk dat we afknappen... Al kunnen wij ook nog geweigerd worden, haha.

En natuurlijk de entree van mijn nieuwe telefoon. Met inderdaad een bedroevende batterij. Of softwareinstellingen die de batterij in enkele uren vakkundig leegtrekken. Even uitzitten en een paar simpele instellingen uitzetten. Maar het is absoluut een Apple-onwaardige blunder.

Daarnaast is er weinig veranderd. Met Siri heb ik niet zo veel en om mijn telefoon nu in het Engels allerlei commando's toe te voegen... Nee, gaan we niet doen. Wel is deze versie ongelofelijk snel. Echt heerlijk om weer pure tijdwinst en extreem gemak te voelen tijdens het spelen met alles wat wel leuk is. Zoals nu even dit blogje, maar ook alle bediening en vooral het wisselen tussen de apps en functies.

En mijn camera is weer paraat! Op een of andere duistere wijze had ik die op mijn vorige toestel gesloopt. Of een van de kinderen... Maar we hebben weer beeld. Met mijn glijdende dochter in de speeltuin als bewijs. Heerlijk, weer fotograferend en filmend achter die units aanrennen en lekker hun geluk vastleggen.

Wij kunnen er weer tegenaan, 4S en ik. A match made in heaven!!

Reacties

Arjan zei…
Aha, een hond. Leuk. Lijkt een verplichting, maar als je toch al kinderen hebt, kan zo'n beest er ook nog wel bij. Wij hebben veel plezier van de onze. Wat voor merk wordt het?
Oh, ik had je van de week nog op mijn blog genoemd. Dat wordt later vast nog eens vervolgd...

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?