Martijn en Arjan: gelukkig nieuwjaar!!

De Schopper kent sinds bijna het begin van het blog, zo'n twee jaar geleden, twee vaste en trouw reagerende lezers: Martijn en Arjan. De eerste is een jeugdvriend die ik veel te weinig zie en misschien zelfs ook wel spreek en die zich altijd digitaal op de hoogte laat houden van het wel en wee van zijn vriend uit Utrecht. De ander is zelf fervent blogger en sinds zijn verhuizing naar Parijs meer aan het wandelen en fotograferen (zie A Clear Blue Sky) dan internetten, maar bezoekt en reageert altijd en overal.

Opmerkelijk, hoe weinig bevestiging je nodig hebt om te doen wat je leuk vind. Ik begin in te zien waarom Edward van Cuilenborg zo lang bleef presenteren. Hij had twee fans en vond het zelf gewoon hartstikke leuk. Dan gaat het dus goed en is het de moeite waard.

Maar jullie zijn wel manen, types, die mijn jaar zo gestaag meer en meer kleur geven. Dank daarvoor. Ook ik heb, niet veel, maar toch, bevestiging nodig. Het mag dan soms therapeutisch bloggen zijn, soms ook gewoon leuk bloggen, maar enige lezers maken het geheel beduidend interessanter.

Zo had Willem van Hanegem vast ook iets meer tevreden gezichten om zich heen gezien, de afgelopen maanden. Was niet het geval. Ik was hem al langer zat. Sterker nog, bij zijn aanstelling bekroop mij al de beroemde 'waarom-vraag'. Hij was tijdens (toen nog) Voetbal Inside al niet te betrappen op een zinvolle inhoudelijke bijdrage en van zijn grapjes kon weer net geen voorstelling worden samengesteld. Kortom: net niks. Nu kan hij met pensioen. Prima. En die halve humor zit achter de decoder. Ook prima.

Ik wil Jan Wouters!

Dat is het goede voornemen voor 2009. Jan Wouters promoten als trainer van FC Utrecht. Volgens de clubleiding heb ik daar ook minstens de rest van het seizoen de tijd voor. Ze hebben daar nogal wat rust over... Daarnaast wil ik werken aan een stijgend aantal vaste bezoekers van De Schopper(t). Komende jaar doorgroeien naar vijf vaste lezers lijkt me mooi. Een ruime verdubbeling.

En ik blijf roken en te hard rijden!

Verder blijf ik braaf, lief, verantwoordelijk, een behoorlijke en liefdevolle vader en een harde werker. C'est ca, c'est tout.

Gelukkig nieuwjaar jongens, en hartstikke bedankt!!!

Reacties

Anoniem zei…
Hey Frank,
Bonne Annee, zoals ze hier ter plaatse zeggen. Dank voor je regelmatige inspiratie en het bezoeken van mijn blog. Je gevoel over die twee fans en er zelf plezier aan hebben herken ik! Haha.

Ik wens je in alle opzichten (meer vast blogbezoek, goede gezondheid, liefde, weinig bekeuringen, doorroken, vaderschap, zakelijk en bloginspirationeel, etcetera, enzovoorts) het allerbeste en veel succes voor 2009!

A
Anoniem zei…
Heb je blog heden gevonden en met veel plezier je 2008 gelezen.
+1 vaste bezoeker kun je alvast in je zak steken.
Nog 2 te gaan!
Yuur
Frank Heukels zei…
Top!!:) Zo schieten we lekker op.In de eerste week al direct 33% van mijn target behaald....

Dat is of erg goed. Of mijn target is een beetje ridicuul....

F
Anoniem zei…
We gaan gewoon uit van erg goed!

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?