Oliebollen!!

De tijd van de verplichtingen, borrels, recepties en andersoortige bijeenkomsten is weer aangebroken. Heerlijk!

Het blijft lastig om overal onderuit te komen. Dan denk je bij jezelf: "Ik zeg gewoon, ik houd daar niet van, dus ik sla deze en alle volgende ook even over". Maar dat zeg je dus nooit. Blijft lastig, om je af te melden door simpelweg "ik heb geen zin" te zeggen.

Vooral bij je goede vrienden moet je daarmee weg kunnen komen. In theorie. En persoonlijk, want je moet eerst altijd even een klein retrospectiefje loslaten op dergelijke issues, kom je daar bij mij zeker mee weg.

Maar wij gaan dus op vakantie. Naar Duitsland. Lekker 'om de hoek', relevant voor het beperkte aantal dagen dat we gaan, en als er sneeuw ligt helemaal leuk omdat er dan minstens een kind voor het eerst langer dan een uur kan en mag gaan skieën en/of snowboarden. Ik ben benieuwd. In januari meer nieuws :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?