Einde seizoen, en nu?

Ik heb er niks mee. Kutzomer. De zon schijnt, het is veel te warm, er is geen reet meer op televisie en er wordt helemaal nergens meer gevoetbald, behalve in normaliter hele koude lander wier competitie ik gewoon niet leuk genoeg vind.

De vakantie is geboekt, dan heb ik naast alle bovenstaande problemen in mijn leven ook nog eens drie weken geen internet. Jezus, hoe treurig kan het worden? FC Utrecht is de miljoenen van Van Seumeren er in moordend tempo aan het doorjassen. In Engeland maken ze in september altijd van die mooie lijstjes met gedane transfers en bijbehorende bedragen. Ik hoop dat een van de toppers nog eens goed gaat spenden, want Utrecht bovenaan zo'n statistiek doet me pijn. Dat maak ik tegenwoordig voldoende mee met mijn andere liefde, Manchester City. En hoe meer ze uitgeven, hoe minder het me doet. Ik heb niks met spendeerders, ik wil beleid, jeugd, een oog voor talent, een 'Arsenaliaanse visie' en geen cowboys, huurlingen en verwaande (tiener)sterren die hun zaakwaarnemer onder 112 op hun mobiel hebben opgeslagen.

Maar goed, de selectie behoefde wel wat nieuwe bloed, laten we er het beste maar van hopen. Elke Nederlandse club moet tevreden zijn met Ricky van Wolfswinkel, vind ik. En dat ben ik dus ook!

En omdat de competitie dit jaar zo vroeg begint, mis ik ook nog mijn jaarlijkse spel 'Fantasy Football League'. Een Britse opzet, die hier nauwelijks wordt gespeeld, maar geweldig leuk en spannend om te doen, vooral omdat je de jaarlijkse viling met zijn allen bij elkaar uitvoert. Gezellig, spannend, goed voor veel lol en bier. Dit jaar ben ik er niet bij, op vakantie. En geen veilig is geen spel, zo belangrijk is dit onderdeel. Kut. Dan moet de schuldige hier maar voor bloeden. Het WK in Zuid-Afrika, komend jaar. Ik zal het ze betaald zetten en koop direct kaartjes voor de finale....;) Toch ook stoer om eens te doen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Toch best indrukwekkend

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?